Доставка Новою Поштою

Стандартні терміни доставки – від 1 до 3 робочих днів.

Термін безкоштовного зберігання товару у відділенні – 5 робочих днів з моменту доставки (включаючи день надходження). Якщо ваше замовлення зберігається на складі поштового оператора понад вказаний період, “Нова Пошта” повертає товар продавцеві автоматично.

  • Для того, щоб забрати замовлення в відділенні «Нової Пошти», при оформленні виберіть пункт «Доставка Новою Поштою», вкажіть місто та потрібне відділення. Список відділень ви можете переглянути на сайті компанії.
  • Для того, щоб вибрати доставку кур’єром «Нової Пошти», при оформленні виберіть пункт «Доставка кур’єром Нової Пошти», а в рядку «Адреса доставки» вкажіть ваше місто та необхідну адресу.
  • Вартість доставки розраховується індивідуально залежно від ваги, габаритів та напряму відправки. Попередньо розрахувати вартість замовлення ви можете за  посиланням  (відправка з м.Дрогобич, відправка відбувається з відділення).
  • Після відправки товару ви отримаєте смс з номером накладної. За цим номером ви зможете відслідковувати розташування вашого замовлення на сайті компанії.

Самовивіз

Ви можете забрати своє замовлення за адресою м.Дрогобич, вул. Вороного, 17/1
Час роботи: з 9.00 до 21.00 з понеділка до неділі.

Оплата товарів


Сплатити товари ви можете одним із чотирьох способів:

  1. Накладний платіж – оплата при отриманні замовлення;
  2. Переплата на карту ПриватБанку;
  3. Оплата карткою Visa або MasterCard (MonoPay);
  4. Готівкою кур’єру при адресній доставці;
  5. Готівкою  при самовивезенні;

Під час оформлення замовлення менеджер уточнить, яким чином вам буде зручніше оплатити покупку.

Накладений платіж

Накладений платіж ви вносите в момент отримання товару у відділенні «Нової Пошти» або іншого вибраного вами перевізника.

Вартість зворотного відправлення грошей при післяплаті: 2% від суми замовлення + 20 грн. (35 грн при адресній доставці) за тарифами «Нової Пошти». З тарифами інших перевізників ознайомтесь на сайтах компаній.

Накладений платіж: для відправки товару післяплатою (будь-яким перевізником) потрібно внести частину передоплати на банківську картку (у розмірі до 30% вартості товару). Це необхідний захід для запобігання випадків неявки клієнта у відділення за замовленням та можливістю компенсувати вартість доставки.

Передоплата

Передоплата на картку ПриватБанку дає можливість заощадити кошти на зворотньому пересиланні грошей.

Номер картки для передоплати менеджер надсилає за допомогою SMS після оформлення замовлення. Надсилання товарів за передоплатою відбувається після зарахування коштів.

У деяких випадках може бути потрібна часткова передоплата товару.

Оплата карткою Visa або MasterCard

Оплата замовлення онлайн банківською карткою Visa або MasterCard. Доставка товару можлива лише після підтвердження платежу.
Ви можете оплатити замовлення онлайн банківською карткою Visa або MasterCard.
Оплата за допомогою платіжних карток здійснюється наступним способом: під час оформлення замовлення на сайті, вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати.
У графі “Оплата” вам потрібно вибрати “Сплатити карткою Visa/Mastercard (MonoPay)”.
Після завершення оформлення замовлення та натискання кнопки “Підтвердити замовлення” ваше замовлення буде сформовано і з’явиться можливість його оплати за допомогою натискання відповідної кнопки:

Кнопка “Сплатити” переадресовує на сторінку системи безпечних платежів банку, де вам необхідно буде підтвердити оплату.
Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки, тому при отриманні замовлення обов’язково потрібно мати при собі паспорт.
Повторно відкрити сторінку подробиць замовлення можна через особистий кабінет, натиснувши на необхідний номер замовлення у графі “Історія замовлень”.